Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Testa att anvÀnda det paret som du trivs bÀst med.

Men nu har jag tyvÀrr inte möjligheten att testa nÄgon av dom.

Kanske nÄgon har hört nÄgot om dessa eller kanske ni Àger ett par sÄ ni vet om dem Àr bra?

Postat

Men nu har jag tyvÀrr inte möjligheten att testa nÄgon av dom.

Har du verkligen ingen möjlighet att prova innan köp? Skulle aldrig köpa hörlurar/högtalare utan att ha hört dem först. Kolla Àven upp ATH-M50, mycket bra sluten lur.

Railind (oregistrerad)
Postat

Hej!

Undrar vilka av dessa tvÄ hörlurar ni rekommenderar till en DJ.

Reloop RHP-10 eller Pioneer SE-DJ 5000

Pioneer helt klart. Reloop Àr bra men det Àr klasskillnad mellan dessa bÄde vad gÀller ljud och byggkvalitet vilket Àven avspeglar sig i priset.

Postat

Har du verkligen ingen möjlighet att prova innan köp? Skulle aldrig köpa hörlurar/högtalare utan att ha hört dem först. Kolla Àven upp ATH-M50, mycket bra sluten lur.

Nej har inte den möjligheten och har inte dom pengarna att lÀgga ut till Audio Technica ATH-M50. TÀnkte mig max runt 1000kr.

• 2 mĂ„nader senare...
Postat (redigerat)

Har aldrig hört nÄgot bra om reeloop. Jag fÄr kÀnslan av att reloop Àr ungefÀr som behringer nÀr det gÀller dj saker. Kopior av de riktiga grejer men endast leksaker i verkligheten. Ta pioneer utan tvekan. SjÀlv kör jag med technics lurar.

Obs detta Àr min erfarenhet och mina tankar.

HÄll dig till de kvalitativa mÀrken och köp hellre deras budget varianter.

Jag kommer sÀkert fÄ skit för dessa Äsikter men men.

Lycka till!

Edit: MÀrkte nyss att detta inte lÀr vara aktuellt lÀngre dÄ det Àr en gammal trÄd....

/Chrille

Redigerat av földes
  • 4 mĂ„nader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.