Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Nu när Europa som spelplan blivit så himla liten är det ju lika enkelt att handla från Digital Village som från Tysken. Kan man pressa tysken till att möta DVs pris? Någon som provat?

Några av artiklarna jag ska ha finns inte hos DV. Däremot är en av artiklarna avsevärt dyrare hos tysken.

Annons
Posted

Nu när Europa som spelplan blivit så himla liten är det ju lika enkelt att handla från Digital Village som från Tysken. Kan man pressa tysken till att möta DVs pris? Någon som provat?

Några av artiklarna jag ska ha finns inte hos DV. Däremot är en av artiklarna avsevärt dyrare hos tysken.

Hmm, har du beställt från DV tidigare?

Min erfarenhet av de är att deras leveranstider inte är de bästa, nästan 2 veckor till Helsingfors i Finland (detta för en produkt i lager!) medan Thomann leverar på ett par dagar.

Posted (edited)

Hmm, har du beställt från DV tidigare?

Min erfarenhet av de är att deras leveranstider inte är de bästa, nästan 2 veckor till Helsingfors i Finland (detta för en produkt i lager!) medan Thomann leverar på ett par dagar.

De gånger jag beställt så har både thomann och dv247 haft samma leveranstid, ca 3-5 arbetsdagar

Edited by technic
Guest Railind
Posted

Tror inte Thomann är så pigga på prispress men du kan ju skicka iväg en lista på det du vill ha och se om de kan göra ett bra paketpris eller kanske inkludera lite kablar i köpet.