ChrioN Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 Hur gör man detta i Cubase sx 2? Eller rättare sagt, går det? Jag har letat och letat. Sökt i manualen m.m. men inte hittat svar. Det går ju på audiospår, men inte på midi-spår, för då uppfattar ju Cubase spåren som just midispår, och det kan man ju inte lägga audioeffekter på. Vad göra?
Claes Holmerup Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 Om du scrollar lite längre till höger i mixern, så hittar du VSTi-utgångarna som audiokanaler där... 🙂
ChrioN Postat 3 februari 2005 Trådstartare Postat 3 februari 2005 Om du scrollar lite längre till höger i mixern, så hittar du VSTi-utgångarna som audiokanaler där... 🙂 Jo precis, men hur routar jag om, låt säga 10 vstaudiokanaler till en stereokanal som jag kan lägga gemensamma effekter på?
cm0s Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 Gör en group channel som du lägger effekter på, sedan routar du dina VSTi-kanaler till den.
ChrioN Postat 3 februari 2005 Trådstartare Postat 3 februari 2005 givetvis har du ju helt rätt cm0s...vet inte riktigt hur jag tänkte (eller inte tänkt)... 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.