Burnie Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 Hej, Jag har beställt en Mac Pro, och håller på att titta på lämpliga skärmar, jag är lite sugen på en Samsung Syncmaster 2770FH Men det står i specifikationen att den inte är Mac kompatibel....... Betyder det att den inte kommer att funka alls? Mvh Björn
Freddy Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 Det borde vara mjukvara eller någon drivrutin som dom syftar på. Skärmen kommer funka.
KillwithSkill Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 Ska du köra en eller två skärmar? Glöm inte att köpa med adaptrar. Mac Pro levereas med ATI Radeon HD 5770/5870 På dom grafikkorten är det 2 Mini DisplayPort och 1 dubbellänkad DVI. Du kan alltså köra upp till tre skärmar. Men eftersom du köper en Samsung så är det inga Mini Displayport utan DVI. Köp då Mini DisplayPort till DVI-adapter!
Burnie Postat 5 februari 2011 Trådstartare Postat 5 februari 2011 (redigerat) Ska du köra en eller två skärmar? Glöm inte att köpa med adaptrar. Mac Pro levereas med ATI Radeon HD 5770/5870 På dom grafikkorten är det 2 Mini DisplayPort och 1 dubbellänkad DVI. Du kan alltså köra upp till tre skärmar. Men eftersom du köper en Samsung så är det inga Mini Displayport utan DVI. Köp då Mini DisplayPort till DVI-adapter! Ja, jag ska köra två Samsung skärmar, då köper jag adaptrar Tack för hjälpen!! Mvh Björn Redigerat 5 februari 2011 av Burnie
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.