ormen Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 tjena! jag har gjort ett par låtar i REAPER som jag nu skulle vilja konvertera till mp3 . e det någon som kan hjälpa mig hur jag ska gå till väga ? mvh,,J
Jetblack Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 tjena! jag har gjort ett par låtar i REAPER som jag nu skulle vilja konvertera till mp3 . e det någon som kan hjälpa mig hur jag ska gå till väga ? mvh,,J Hej! Du måste lägga till lamedrops mp3-codec i Reaper-mappen. Det är inte alls svårt. Står precis i manualen hur man ska göra. (Om du inte har den kan du enkelt få tag i den på Reapers hemsida, http://www.reaper.fm)
ormen Postat 2 februari 2011 Trådstartare Postat 2 februari 2011 ok tack:) har du någon aning om vilket kapitel man ska läsa?
ormen Postat 2 februari 2011 Trådstartare Postat 2 februari 2011 ok nu har jag laddat ner LAME , men hur får jag in den i reaper?
Jetblack Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 ok nu har jag laddat ner LAME , men hur får jag in den i reaper? Det är något av de första kapitlen. Du ser bara till att dll-filen hamnar i samma mapp som du har själva programmet (Reaper, alltså). Du behöver inte installera någonting, bara dll-filen ligger på rätt ställe så hittar Reaper den, och då kan du spela in/exportera ut mp3-filer.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.