Nikk Dust Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 (redigerat) Hej! Min gitarr har gått sönder och jag skall köpa en ny. Problemet med det är att man har familj och barn så den kan av naturliga själ inte kosta för mycket just nu. Jag väljer mellan dessa och undrar hur mycket skilnaden är igentligen: Squier Affinity Strat Squier Standarn Strat Klart att det är skilnad, men vilka. Och duger Affinityn om man jammar lite med kompisarna, och spelar in lite låtar och så. Inga gig allstå. Och begagnat vill jag nog inte kolla på eftersom jag precis varit och kollat på en Och den var i uselt skick. Så jag orkar inte åka runt helt enkelt. MVH/Niklas Redigerat 8 januari 2011 av Nikk Dust
debatt Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 Kanske det finns ljudklipp hos www.thomann.de. Annars är det alltid bäst att testa i butiken själv.
Nikk Dust Postat 8 januari 2011 Trådstartare Postat 8 januari 2011 Nja, det blev en beställning från tysken på en standard modell... Mvh/Niklas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.