Jump to content
Annons

Signad grupp söker låtar


powderbox (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

Kan ni inte göra låtarna själva ? Ni är ju signade !

Eller gör inte band sina egna låtar?

Jo, alla stora band använder bara eget material. Eller vänta nu... 😲

Redigerat av AnthonyS
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, alla stora band använder bara eget material. Eller vänta nu... 😲

Vad menar du som stora typ. Iron maiden,metallica,Whitesnake mm ?

För jag kallar inte lady gaga ,katy perry för band

Redigerat av kardo
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ni inte göra låtarna själva ? Ni är ju signade !

Eller gör inte band sina egna låtar?

Vad menar du som stora typ. Iron maiden,metallica,Whitesnake mm ?

För jag kallar inte lady gaga ,katy perry för band

Då är det ju märkligt att Bon Jovi , Aerosmith , Def Leppard , Kiss , m.f.l har sökt låtar från andra låtskrivare för dom är väl band ?. Och rätt så stora har jag för mig.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Ok ! Låt mig formulera om det ! Varför gör inte band eller artister sina låtar själv och hur kan man bli signad när man inte har egna låtar ?

Detta var var bara en fråga !!! Och då frågan inte var illa menad så finns det ingen mening heller mena att man inte är seriös .

För man bara undrar hur det hänger ihop .

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok ! Låt mig formulera om det ! Varför gör inte band eller artister sina låtar själv och hur kan man bli signad när man inte har egna låtar ?

Detta var var bara en fråga !!! Och då frågan inte var illa menad så finns det ingen mening heller mena att man inte är seriös .

För man bara undrar hur det hänger ihop .

Varför skriver, regisserar och producerar inte alla skådespelare sina egna filmer? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok ! Låt mig formulera om det ! Varför gör inte band eller artister sina låtar själv och hur kan man bli signad när man inte har egna låtar ?

Detta var var bara en fråga !!! Och då frågan inte var illa menad så finns det ingen mening heller mena att man inte är seriös .

För man bara undrar hur det hänger ihop .

Det hör väl egentligen inte till frågan och är lite off-topic, Han skrev dessutom inte att dom inte hade några egna låtar?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Ok ! Låt mig formulera om det ! Varför gör inte band eller artister sina låtar själv och hur kan man bli signad när man inte har egna låtar ?

Detta var var bara en fråga !!! Och då frågan inte var illa menad så finns det ingen mening heller mena att man inte är seriös .

För man bara undrar hur det hänger ihop .

För att man är (snygg/sjunger bra/e jävligt cool bla,bla,bla men jävligt kass på att göra låtar) så klart..... du behöver ju inte göra dig dum ... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gruppen Powderbox söker låtar a'la Da Buzz, BWO, Modern talking

Vi Låter så här: http://itunes.apple.com/se/album/war-on-the-dancefloor/id378735298

Hör gärna av er på min mail orjanjakobsson@live.se

Eller adda den adressen på msn.

MVH

Örjan Jakobsson

Om man vill höra låten, men inte har iTunes, hur gör man då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...