Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det har jag ju sagt! Du ger ett stelt intryck i tråden, och dessutom är du väldigt negativ mot nymodigheter etc etc, tillsammans => ler ej

Kan inte hålla med. Idag har jag undervisat 5klassare i powerpoint. De har skapat bildpresentationer och vi ar haft jättekul.

Postat

Det har jag ju sagt! Du ger ett stelt intryck i tråden, och dessutom är du väldigt negativ mot nymodigheter etc etc, tillsammans => ler ej

Hur ger jag ett stelt intryck? Hur ger jag ett negativt intryck mot nymodigheter, och vilka är dessa?

Postat

Hur ger jag ett stelt intryck? Hur ger jag ett negativt intryck mot nymodigheter, och vilka är dessa?

Negativ mot mp3 i den där mastringstråden + många andra, negativ mot musik från 1990 och framåt.

Postat (redigerat)

Och memphis?

Dra inte in mig i det där nu. 😄

Såhär ser jag det typ. Både du och Dingis kan då och då uppfattas som stela, dels för att ni inte använder smileys och använder mycket sarkasm, men oftast handlar det ju om att ni är skoj-dryga, vilket är väldigt kul, för de som väl fattar det. 😛 Jag tycker du oftast är väldigt skön Saddam, lite Parlamentet-stil, typ vara humoristisk men hålla pokerfacet. Ganska hård, men med glimten i ögat.

Typ!

Redigerat av Memphis
Postat

Åh fy fan jag hoppas verkligen att jag inte uppfattas som någonting som kan associeras till något som ens börjar på samma bokstav som Parlamentet.

Jag ska fan gå tillbaka till 44an och köpa den där anarkistboken för 30 spänn som jag fingrade på.

Postat

Men vad är det du vill? Du verkar va arg på mej.

Jag tror Saddam vill mucka, få lite action i längsta. 😄 Drama!

Postat (redigerat)

Jag tror Saddam vill mucka, få lite action i längsta. 😄 Drama!

Då borde han lära sig att använda lite expressiva utropstecken. Nu blir han bara som förvirrande.

EDIT: Och där vart det som norrländskt.

Redigerat av Dingbats
Postat

Dra inte in mig i det där nu. 😄

Såhär ser jag det typ. Både du och Dingis kan då och då uppfattas som stela, dels för att ni inte använder smileys och använder mycket sarkasm, men oftast handlar det ju om att ni är skoj-dryga, vilket är väldigt kul, för de som väl fattar det. 😛 Jag tycker du oftast är väldigt skön Saddam, lite Parlamentet-stil, typ vara humoristisk men hålla pokerfacet. Ganska hård, men med glimten i ögat.

Typ!

Du har helt rätt, tror jag.

Postat

Då borde han lära sig att använda lite expressiva utropstecken. Nu blir han bara som förvirrande.

EDIT: Och där vart det som norrländskt.

Eller oxå har dingbats spelat ut sin roll. Pinsamt eller hur.

Postat

Eller oxå har dingbats spelat ut sin roll. Pinsamt eller hur.

Du är kryptisk. Jag firar med att gå och lägga mig. Imorgon blir det tre timmars dödtråkig föreläsning det första som händer.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.