Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej,

Jag smyger mest pÄ detta forum och lÀser en del Àven om ja inte skriver överdrivet mycket. Jag Àr frÄn början trumslagare, men har allt eftersom Ären gott lÀrt mig fler instrument och har nu fastnat i elektronisk musik av alla möjliga slag.

Jag slÀpper snart mitt debutalbum och tÀnkte passa pÄ att lÀnka lite till min musik:

http://www.facebook.com/pages/Pro424/163906623645580

Om nÄgon kÀnner för att vara "testpilot" nÀr jag spelar in (att dÄ och dÄ lyssna och kommentera) sÄ hojta!

Trevlig helg!

Mvh

Max

Annons
Postat

HallÄ och vÀlkommen!

Max_92 frÄn kentforumet?

StĂ€mmer bra det! samt max92 frĂ„n kontrollrummet, 99musik, electro-music och sĂ€kert ett par till â˜ș

Postat

ÅhĂ„. "FrĂ„gg" hĂ€r.

Ska lyssna pĂ„ din musik nĂ€r tillfĂ€lle ges 🙂

Ha det gött!

/Daniel

Postat

Aha! ja FrĂ„gg tycker ja mig ha sett lite hĂ€r och var som en av dom mindre flippade pĂ„ det forumetet. har aldrig hittat ett lika aggresivt forum som kentforumet... 😆

Postat

Hehe, tjae, det Àr nog en viss jargong (eller hur det stavas) dÀr.

Det finns en viss, ibland mindre smickrande, jargong hĂ€r ocksĂ„ har jag mĂ€rkt 🙂

Postat

Jag gillar din musik förövrigt! Skönt med lite ambient musik!

Postat

kul att du gillar 😄

Jo visst har alla stĂ€llen sin jargong, men just kentforumet tycker jag Ă€r nĂ„got utöver det vanliga. Folk kan börja brĂ„ka för precis ALLT 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.