ollese (oregistrerad) Postat 29 oktober 2010 Postat 29 oktober 2010 Hej allihoppa, Jag har gjort mitt första steget in i VST världen, och första försök med pianorollen 😄 Jag måste säga man blir helt sugen på allt detta... 🥰 mvh Olle OBS ursäkta för skrivfel, jag är inte Svensk
Jerry P Postat 29 oktober 2010 Postat 29 oktober 2010 Välkommen till fångarna på fortet! . Ja där finns sjukt mycket effekter som kan inspirera och ta en vidare i det ljudliga landskapet. Men glöm inte bort dig själv bara! Ja, så att det är effekten som gör låten och inte dina idéer. Se dom som arbetsverktyg till vart du vill komma hän. Fräck liten minivideo där 🙂 . Oroa dig inte för stavningen. Man fattade dig bra. Skulle du vara osäker på ett ord, så finns där säkert massor av exempel i forumtrådarna 😆
ollese (oregistrerad) Postat 29 oktober 2010 Postat 29 oktober 2010 Tack för svaret. Jag har mycket att lära men det är kul. Jag har spelat synth sedan länge.. och är autodidakt (vet inte om det är ett bra ord men jag menar att jag har lärt mig själv) Det här är första steget men inte sista 😄 mvh Olle (BTESweden)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.