tryckfelsnisse Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 hej! någon som har tips på bra slutna lurar under 1000kr? ska använda dom till mixning/inspelning så bra om det inte är för mycket bumpar i eq, hellre i mid/trebl än i basen isf. är det värt det att leta lurar i den här prisklassen, eller ska jag vänta lite och köpa ett par 2000krs? är ingen prylexpert men har hört mycket gott om Sennheiser HD-600 tex... mvh
Claes Holmerup Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 Till mixning tycker jag att det är mycket bättre med öppna lurar än slutna.
Gilbert Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 Tror bestämt att jag såg en tråd med liknande rubrik för någon vecka sedan ... 😉
BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 jag vet inte om man får göra såhär, men jag är 23 år och gör väl vad fan jag vill.... Grejen är att jag har ett bra shure srhw440 lurar som jag inte har användning för längre, har haft dom några månader...Ge mig ett bud om du är intresserad...
1 W (oregistrerad) Postat 22 oktober 2010 Postat 22 oktober 2010 Det är riktigt är man 23 år så skall man göra som man vill såsom kläcka ur sig vad man vill ha för lurarna.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.