Jump to content
Annons

tonfällan

Recommended Posts

421s535 (oregistrerad)
Postat

Jag behöver en bra isolering i lght, jag ser att det finns tonfällan att köpa.

Men det jag behöver är endast stort utrymme (för flygel), fönster och belysning.

Kan man själv köpa delar och göra egen storlek, som lego?

Annons
Burundi (oregistrerad)
Postat

Jag behöver en bra isolering i lght, jag ser att det finns tonfällan att köpa.

Men det jag behöver är endast stort utrymme (för flygel), fönster och belysning.

Kan man själv köpa delar och göra egen storlek, som lego?

Kan gå att specialbeställa men det blir nog ruskigt dyrt.

"Tonfällan har utbyggnadsmöjligheter.

Golvytan inklusive utbyggnad kan bli ca 3,6 kvm alternativt 4,0 kvm. Dörren kan placeras på valfri plats."

Har sett att det finns en del amerikanska tillverkare som har mer flexibla "lepo"-aktiga konstruktioner men även de kostar ganska mycket när man vill ha dom i XL.

421s535 (oregistrerad)
Postat

Har sett att det finns en del amerikanska tillverkare som har mer flexibla "lepo"-aktiga konstruktioner men även de kostar ganska mycket när man vill ha dom i XL.

Har du nån länk?

TACK!

Burundi (oregistrerad)
Postat

Varsågod här har du en intressant sida http://www.whisperroom.com men det finns givetvis fler tillverkare googla på "Sound Booth" eller "Isolation Booth"

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.