Rabieshund Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 NĂ„n som har nĂ„gra pĂ„ lager? Eller kan tipsa om nĂ„n trummaskin som kanske finns samplad som har sĂ„na dĂ€r ponginga synthtrummor? De flesta jag hittar lĂ„ter för "realistiska" och inte sĂ„dĂ€r oförskĂ€mt synthiga som jag vill. Finns med i den hĂ€r lĂ„ten bland annat: (vid 1:29) Om inte sĂ„ kan man vĂ€l göra sjĂ€lv hyffsat lĂ€tt med nĂ„n synth.. Men jag skulle föredra riktiga samplingar. đ
drloop (oregistrerad) Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 (redigerat) Du menar puipukorna? Your browser does not support the HTML5 audio tag Vassego! Du fĂ„r klippa ut dom sjĂ€lv... đ Redigerat 14 oktober 2010 av drloop
Rabieshund Postat 14 oktober 2010 TrĂ„dstartare Postat 14 oktober 2010 Yes! Tack sĂ„ mycket. đ Antar att man fĂ„r pitcha lite och hĂ„lla pĂ„ för att fĂ„ en hel pukroll.
drloop (oregistrerad) Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 DĂ„ kommer mer puiiii Your browser does not support the HTML5 audio tag
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.