Piffen Postat 26 februari 2004 Postat 26 februari 2004 Tjaa... eftersom det skulle vara sĂ„ trevligt med en presentation fĂ„r ni en hĂ€r, av mig đ Jag Ă€r en glad och ung, vĂ€ldigt trevlig ung man frĂ„n Göteborg som anvĂ€nder Reason 2.5 (för tillfĂ€llet/Ă€n sĂ„ lĂ€nge) för att skapa musik. Jag har hĂ„llit pĂ„ med denna ytterst hobbyartade sysselsĂ€ttning i 4-5 Ă„r och jag började med Rebirth... đ Om nĂ„gon nu minns det đ Fast om sanningen skall fram sĂ„ anvĂ€nder jag det fortfarande ibland, det Ă€r ju förtrĂ€ffligt tillsammans med Reason! SĂ„ ja, nu Ă€r jag vĂ€l verkligen presenterad ordentligt đ ,eller? đ
Neko Postat 26 februari 2004 Postat 26 februari 2004 Ja, det fĂ„r vĂ€l duga đ Hoppas att du kommer trivas hĂ€r!
Âźoffe Postat 26 februari 2004 Postat 26 februari 2004 Jag Ă€r en glad och ung, vĂ€ldigt trevlig ung man frĂ„n Göteborg Jag Ă€r en sur gammal, vĂ€ldigt sur gammal gubbe frĂ„n stockholm! đ Men vĂ€lkommen in i vĂ„rt gĂ€ng iallafall đ Âźoffe
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.