Nanne Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Göteborg måhända vara host för Scandinavian Music Awards (www.sama.mu) men det finns få akter som kommer från staden. Dessutom verkar dessa mer vara intresserade av mjuk synthpop än mig. Jag rör mig runt band som Covenant, Suicide Commando, Hocico, Blutengel, Funker Vogt etc. Skulle vilja ha nån att bolla ideer med. Kanske göra samproduktion på nätet. Det är trist att bara dansa med sig själv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Kanske kan ställa upp över nätet. Bor lite väl långt från GBG. Sysslar med lite diverse. Kasta ett öra på min hemsida, länk nedan. Finns 3 låtar där, kanske något som faller i smaken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diwic Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 Göteborg måhända vara host för Scandinavian Music Awards (www.sama.mu) men det finns få akter som kommer från staden. Dessutom verkar dessa mer vara intresserade av mjuk synthpop än mig. Jag rör mig runt band som Covenant, Suicide Commando, Hocico, Blutengel, Funker Vogt etc. Skulle vilja ha nån att bolla ideer med. Kanske göra samproduktion på nätet. Det är trist att bara dansa med sig själv Har du kollat upp logic division? Efter att de släppte Everyday miracles så sa de att de ville göra lite hårdare musik, men jag vet inte hur deras EP är. // David Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts