Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Har du tips pÄ liknande musik?

Kollat upp The Postal Service? Kille som sjunger (sĂ„ngaren frĂ„n Death Cab For Cutie för övrigt) och lite mer videospels poppigt, men ack sĂ„ bra. Sen mĂ„ste du ju kolla upp svenska Baxter och Grand Tone Music om du inte gjort det 😳

/Majken

Postat
Har du tips pÄ liknande musik?

Kollat upp The Postal Service? Kille som sjunger (sĂ„ngaren frĂ„n Death Cab For Cutie för övrigt) och lite mer videospels poppigt, men ack sĂ„ bra. Sen mĂ„ste du ju kolla upp svenska Baxter och Grand Tone Music om du inte gjort det 🙂

/Majken

Grand tone music har jag hört, "Become whatever" Àr en skitbra lÄt men mycket av deras andra material Àr sÄdÀr... gillar inte riktigt The postal service...Baxter fÄr jag ta och kolla in...

P.S Jag har en ny lÄt pÄ "Demoinspelnigar" - Knop - Son nom est Amelie. Kolla in om du vill :-)

https://www.studio.se/index.php?showtopic=7938

Postat

jag blev faktiskt ganska besviken pÄ frou frou-albumet. let go Àr vÀldigt bra, men resten höll inte riktigt mÄttet.

pÄ tal om postal service - om ni gillar dem borde ni kolla upp Jimmy Tamborellos andra projekt: Figurine och dntel. Han har Àven varit med och producerat ett av de senaste Bright Eyes-albumen och lite annat skoj. dntel Àr hur bra som helst!

Postat
jag blev faktiskt ganska besviken pÄ frou frou-albumet. let go Àr vÀldigt bra, men resten höll inte riktigt mÄttet.

Är du tokig mĂ€nnska! 🙂

knop3se: Jag kollade in lĂ„ten, men glömde svara. Den var tokigt skön, fint hantverk! 😳

Postat

Är du tokig mĂ€nnska! 😄

knop3se: Jag kollade in lĂ„ten, men glömde svara. Den var tokigt skön, fint hantverk! 🙂

Tack! :-)

/Knop

Postat

Köpte Cd'n nÀr den kom för nÄt Är sedan- den Àr kanon!!

Kul att nÄgon annan i Sverige har hittat den.

deras sajt: http://www.froufrou.net

Postat
Köpte Cd'n nÀr den kom för nÄt Är sedan- den Àr kanon!!

Kul att nÄgon annan i Sverige har hittat den.

Det kan man vÀl tacka Garden State för, antar jag.

(i övrigt medioker film)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.