Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Har du tips på liknande musik?

Kollat upp The Postal Service? Kille som sjunger (sångaren från Death Cab For Cutie för övrigt) och lite mer videospels poppigt, men ack så bra. Sen måste du ju kolla upp svenska Baxter och Grand Tone Music om du inte gjort det 😳

/Majken

Postat
Har du tips på liknande musik?

Kollat upp The Postal Service? Kille som sjunger (sångaren från Death Cab For Cutie för övrigt) och lite mer videospels poppigt, men ack så bra. Sen måste du ju kolla upp svenska Baxter och Grand Tone Music om du inte gjort det 🙂

/Majken

Grand tone music har jag hört, "Become whatever" är en skitbra låt men mycket av deras andra material är sådär... gillar inte riktigt The postal service...Baxter får jag ta och kolla in...

P.S Jag har en ny låt på "Demoinspelnigar" - Knop - Son nom est Amelie. Kolla in om du vill :-)

https://www.studio.se/index.php?showtopic=7938

Postat

jag blev faktiskt ganska besviken på frou frou-albumet. let go är väldigt bra, men resten höll inte riktigt måttet.

på tal om postal service - om ni gillar dem borde ni kolla upp Jimmy Tamborellos andra projekt: Figurine och dntel. Han har även varit med och producerat ett av de senaste Bright Eyes-albumen och lite annat skoj. dntel är hur bra som helst!

Postat
jag blev faktiskt ganska besviken på frou frou-albumet. let go är väldigt bra, men resten höll inte riktigt måttet.

Är du tokig männska! 🙂

knop3se: Jag kollade in låten, men glömde svara. Den var tokigt skön, fint hantverk! 😳

Postat

Är du tokig männska! 😄

knop3se: Jag kollade in låten, men glömde svara. Den var tokigt skön, fint hantverk! 🙂

Tack! :-)

/Knop

Postat

Köpte Cd'n när den kom för nåt år sedan- den är kanon!!

Kul att någon annan i Sverige har hittat den.

deras sajt: http://www.froufrou.net

Postat
Köpte Cd'n när den kom för nåt år sedan- den är kanon!!

Kul att någon annan i Sverige har hittat den.

Det kan man väl tacka Garden State för, antar jag.

(i övrigt medioker film)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.