Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej. Jag är lite ny på området. Har gjort lite musik och har nu hittat en sida där jag kan sälja musiken. Dealen låter grym, men jag vill bara veta om nån annan känner till siten, har använt tjänsten och kan/vill rekommendera den?

Tack!

/Debra

Min länk

Annons
Postat (redigerat)

Hej. Jag är lite ny på området. Har gjort lite musik och har nu hittat en sida där jag kan sälja musiken. Dealen låter grym, men jag vill bara veta om nån annan känner till siten, har använt tjänsten och kan/vill rekommendera den?

Tack!

/Debra

Varför inte lägga upp din musik här ?

Så vi kan höra !

Det går ju bra med en liten snutt av den .

Redigerat av kardo
Postat

Tack!

/Debra

Skriv in Ubetoo i sökfältet uppe till höger på sidan, så får du upp en massa trådar om dem och om andra digitala musikdistributörer - och en del debatt om hur stora chanserna är att verkligen tjäna något...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.