Jump to content
Annons

Problem med Virus TI?


dstrandberg

Recommended Posts

Jag har övervägt att köpa tillbaka en Virus TI. Jag sålde den för nåt år sen när jag tyckte den bara skapade problem men har tröttnat på de VSTi jag har och vill ha tillbaka min Virus igen 🙂

Men innan jag köper tillbaka den vill jag veta hur stabilt den funkar numera.

Jag kör OS X (Snow leopard) på min mac och kör med logic som inspelningsprogram. Någon som vet om access har löst alla problem de hade när den var ny? finns det några nya problem? Alla tankar är välkomna 🙂

/MVH.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Måste tyvärr meddela att det fortfarande finns en hel del problem med TI och TI2.

Om du går in på http://www.access-music.de/forum/ eller på http://www.Infekted.org/virus/forum.php så kan du se att de inte löst problem med MIDI-sync och Virus Control sync problem.

Helt otroligt att de inte löst problemen på ca fem år nu? skulle nog vilja påstå att det är ett skitföretag som inte lyssnar på sina kunder som klagar.

Tyvärr är det ju så att synthen låter förbannat bra så det är moment 22!

Link to comment
Dela på andra sajter

MIsstänkte nästan det... Redan när jag köpte min första TI fick jag spendera otaliga diskutioner med supporten för att lösa problem. Slutledningen av de samtalen var att det fanns en lösning på nästan alla problem, men du var tvungen att gå galet onödiga omvägar för att lösa dom.

När man säger att det är problem med "midi sync och virus control sync" vad menar man att problemet sitter?

Ja det är precis där det klämmer, Skit bra ljud och underbar interface kontra eventuella problem... inte kul när man måste lägga ut närmre 10k på en synt som tillslut kanske inte funkar som den ska...

Redigerat av dstrandberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...