Jump to content
Annons

Erfarenheter av M-AUDIO Axiom Pro 49?


Bass

Recommended Posts

Tjenare

Funderar skarpt på ett nytt bord, litet nog att ha framme på skrivbordet. Tittade på M-AUDIO AXIOM PRO 49 och det ser ju mysigt ut med funktionen att kunna styra Cubase.

Men hur upplever ni tangentbordet? Av keyboarden annars?

Tyvärr har ingen av mina lokala butiker den hemma =/

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Annons

Jag har en Axxiom Pro 61. Använder den tillsammans med Logic. Har hittills fungerat bra. Den har vägda tangenter. Har faktiskt inte gått in och lärt mig vad jag egentligen kan göra förutom att jag har konfigurerat knappar och vreden för att styra Logic, Rec osv. Eftersom jag i grunden är gitarrist så kan jag inte direkt uttala mig vidare. Men den har absolut mött mina förväntningar. Ett tips är ju att kolla lite på youtube, kollade en del där innan jag köpte den vilket gav mig ett bättre hum om vad jag tänkte köpa. Varför jag köpte 61 tangenter vet jag inte riktigt det är vell en smaksak samt har det ju lite och göra med hur mycket plats man har. Använder också mig av trumpadsen som finns på den. Det var bara att plugga in den i USB porten och köra. Har en iMac så jag vet inte direkt hur den fungerar med PC tyvärr. 🙂

Lycka Till!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...