BoGarsle Postat 6 juli 2010 Dela Postat 6 juli 2010 Är det någon som hört något om MCDSP audio units ? Mcdsp skulle ha släppt deras pluggar i audio units format i Maj ?. Nu är vi inne i mitten av Juli och på deras hemsida står det inget mer än Coming Soon. /Bo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 6 juli 2010 Dela Postat 6 juli 2010 Dom håller nog på för fullt och utvecklar ett nytt säkerhetssystem/kopieringsskydd med tanke på den senaste tidens aktiviteter från den mörka sidan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BoGarsle Postat 6 juli 2010 Trådstartare Dela Postat 6 juli 2010 Dom håller nog på för fullt och utvecklar ett nytt säkerhetssystem/kopieringsskydd med tanke på den senaste tidens aktiviteter från den mörka sidan. Vad bra att de låter oss från den ljusa sidan lida för det då, om det stämmer att det är det som är anledningen. Hmmm ! Dåligt tycker jag. Får harva vidare med mitt UAD-kort då. 😠🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 6 juli 2010 Dela Postat 6 juli 2010 Vad bra att de låter oss från den ljusa sidan lida för det då, om det stämmer att det är det som är anledningen. Hmmm ! Dåligt tycker jag. Snarare är det väl bra , säkerställer deras möjlighet till vidareutveckling av pluggarna. Om du inte orkar vänta och tycker att det är dålig stil av företaget att inte släppa sina produkter som efter ett dygn knäcks finns det alternativ du kan köpa istället. Sedan kan man ju diskutera deras val av strategi då deras pluggar till PT redan är knäckta men som sagt antigen har dom problem att få dom att funka i AU eller så vill dom ha en bättre lösning för säkerheten/skyddet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BoGarsle Postat 3 september 2010 Trådstartare Dela Postat 3 september 2010 Spännande....Maj Juni Juli Augusti September. Att kompileringen till Audio Units var så komplext ? Det kanske var Maj 2011 de menade ? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.