rally Postat 14 juni 2010 Postat 14 juni 2010 Hej! Jag upplever att mitt ljudkort, ett ALESIS IO26, har blivit ruggigt ostabilt sen jag uppgradarade till Snow Leopard. Det har väl aldrig varit monster stabilt, men nu upplever jag att det har blivit värre, och att processorbelastningen blir väldigt instabil med lägre bufferstorlekar. Är det nån annan som har upplevt samma sak och har nån festlig lösning??
Glaskatten (oregistrerad) Postat 14 juni 2010 Postat 14 juni 2010 Hej! Jag upplever att mitt ljudkort, ett ALESIS IO26, har blivit ruggigt ostabilt sen jag uppgradarade till Snow Leopard. Det har väl aldrig varit monster stabilt, men nu upplever jag att det har blivit värre, och att processorbelastningen blir väldigt instabil med lägre bufferstorlekar. Är det nån annan som har upplevt samma sak och har nån festlig lösning?? Har du uppdaterat drivrutinerna?
sadomachine (oregistrerad) Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Jag tänkte att jag skulle fråga om det är fler som kör med Alesis io26, tycker att det verkar vara ett schysst kort men verkar som om många har problem med det.
MrBluesman Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Jag har ett sånt och det har funkat bra för mig. Jag har upplevt det som stabilt och lättroddat.
sadomachine (oregistrerad) Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 hurdan är mjukvaran? är den lättförståelig eller? jag tycker att hårdvaran ser helrätt ut med alla in och utgångar jag vill ha och bra placerade. sen är ju priset kanon. jag skulle vilja ha lite fler in och utgångar än vad mitt saffire har så jag kan skicka signal ut till hårdvarukompressorer och tillbara t.ex.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.