Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Först vill jag knulla i Sverige... sen vill jag knulla i Frankrike... och så hmm... Spanien och Tyskland och så vill jag knulla i Danmark och så vill jag knulla på en båt.

Postat

Eller snarare: Tänk att se en film baserad på längstafolkets liv.

Det tänkte jag ofta på när jag skrev dagbok, att det är ju en fantastisk grund att bygga en film på.

Postat

Nä. Om man gör en karaktär av alla här inne så ska man nog kunna producera 90 minuter.

Du menar att man sätter ihop alla längstare till en enda person? Tja, det blir väl ungefär samma sak i slutändan ivf.

Postat

Jag tror de hade gått å göra en asgrym film om folket i längsta

Typ varje persons egna historia som olika delar i filmen och de som joinar delarna är längsta!

Jag kan ju bara utgå från mig själv, men i mitt liv finns det iaf inte ett piss att göra film av. Jag vaknar, sitter vid datorn, går ut med hunden, läser om analsex på Flashback, lyssnar på nån dålig skiva jag har laddat ner medan jag spelar minesweeper, sitter uppe ensam framför datorn i tre timmar och går och lägger mig kl 2 på natten.

Postat

Jag tror de hade gått å göra en asgrym film om folket i längsta

Typ varje persons egna historia som olika delar i filmen och de som joinar delarna är längsta!

Men göra film om internet är ju så dåligt bara. Lite i stil med internet connection av talib. 😄

Postat

Men göra film om internet är ju så dåligt bara. Lite i stil med internet connection av talib. 😄

Man kan göra det som att längsta är en fysisk plats på nåt sätt.

Postat

Jag kan ju bara utgå från mig själv, men i mitt liv finns det iaf inte ett piss att göra film av. Jag vaknar, sitter vid datorn, går ut med hunden, läser om analsex på Flashback, lyssnar på nån dålig skiva jag har laddat ner medan jag spelar minesweeper, sitter uppe ensam framför datorn i tre timmar och går och lägger mig kl 2 på natten.

Ja men det går ju använda och så kombinera det med något som hänt nån annan. Den "ångesten" eller vad man nu ska kalla det är ju utmärkt för typ film. Allas sex/flickväns-obsession som går lite i vågor är ju perfekt för en typisk Michael Cera-film.

Postat

Ja men det går ju använda och så kombinera det med något som hänt nån annan. Den "ångesten" eller vad man nu ska kalla det är ju utmärkt för typ film. Allas sex/flickväns-obsession som går lite i vågor är ju perfekt för en typisk Michael Cera-film.

Men Michael Cera är för töntig och osäker. Och för söt. Jag tänker mig mer typ tjockisen i Pingpong-kingen:

59612_849839_jpg_257134d.jpg

Postat

Men Michael Cera är för töntig och osäker. Och för söt. Jag tänker mig mer typ tjockisen i Pingpong-kingen:

59612_849839_jpg_257134d.jpg

Jo, "töntar" är ju ofta alldeles för snygga och perfekta. Men det jag menade var att det lät som en typisk michael cera-film.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.