Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej...

Har precis köpt ett PCDJ system har inte fått grejorna ännu så man är ju lite som ett barn på julafton. Har inte heller beställt ljudkort då jag tyckte att det som de rekomnderar (ESI GigaPort AG) är lite väl stort och dyrt för min del.

Nu undrar jag om någon vet om detta kortet funkar och om det är prisvärt det verkar så iallafall.

Kortet heter Auditrack MAya 44 USB

Annons
DJ Mania (oregistrerad)
Postat

Välkommen till PCDJ:s underbara värd! Vilken version av programmet har du köpt?

Visst bör det fungera, Maya 44 MKII är det kort Visiosonic rekommenderar just nu till sina program.

Annars får du leta begagnat, jag hämtade igår ett Waveterminal 192M för 1100 kr 😉

Jag kan helt klart rekommendera den amerikanska diskussionssidan, mycket bra. Du hittar den här

Lycka till

Magnus Nilssson

Beta testare av PCDJ

• 2 veckor senare...
Postat (redigerat)

Tackar...jag har fått prylarna nu, provkörde dem i helgen köpte Maya kortet och det funkar fin fint sedan jag fick bort brummet från datorn (jordlyft)....kom på att jag måste lära mig DAC2an bättre innan man bara spelar på den...hade nåt läge så jag inte kunde spola tillbaka låtarna, hade med min CD så man löste det....plus att det tar väldigt mycket längre tid än man tror att tanka in låtar, man har ju ett antal....

Redigerat av ostkaka

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.