ZeroX Postat 21 maj 2010 Postat 21 maj 2010 Hej, Vet inte om jag placerade detta på rätt plats, men vi skall införskaffa någon av dessa märken för att köra stämmor. Det finns Vocalist 2,3,4 å pro samt TC HarmonyG/XT och VoiceLive 2. Jag har lyssnat på Youtube å andra demos, men har fortfarande svårt att bestämma mig. Självklart så är ju priset en faktor oxå Någon som kan ge lite feedback!??
Larsson Postat 21 maj 2010 Postat 21 maj 2010 jag skulle inte satsa på TC iaf, jag köpte ett 24D för ett år sedan, det är inne på reparation nu för andra gången denna gång har det gått 10veckor, och klockan fortsätter ticka kortet låter onekligen bra, men allting som är inspelat på andra kort låter bättre på tc-kortet jag tror att en lite bumb uppåt på diskanten är TC´s trick..annars är det måndags exemplar med dropouts,dåliga drivrutiner & framför allt b-elektrnik satsa på kvalitet istället, RME är nog vad jag lägger pengarna på nästa gång 10 veckor utan ett halvfungerande ljudkort är kännbart i projekt studion enligt mig! ursäkta gnället..men relevant information jag skulle velat haft innan jag köpte iaf! lycka till
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.