KillwithSkill Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Tja! Då jag inte sitter med PC i musikproduktion så undrar jag vad det ska vara för format på hårddisken? Det skall alltså vara en Audiodisk. Är det nåt speciellt där eller räcker det med ntfs standard? Sökte lite men hittade inget konkret i den frågan. Tacksam för hjälp! 😲 // MrPink
RobBan turbogröt Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 självklart standard ntfs. fat 32 har begränsningar: max 4gb per fil och totalt lagringsytrymme på bara 8TB
KillwithSkill Postat 18 maj 2010 Trådstartare Postat 18 maj 2010 Ja jag ville minnas att man skulle köra ntfs standard. Men satan vad tid det tar på en 1TB disk. Kommer ta 3½ till 4 timmar!
RobBan turbogröt Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Ok ! fattade inte att du menade långsam formatering= NTFS standard Jag kör alltid ntfs med snabb formatering eller formaterar disken i annan dator. Har aldrig stött på problem i filsystemet av den anledningen att man snabbformaterar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.