Jump to content
Annons

Material för mix sökes!


Cobber

Recommended Posts

Hej allihop!

Jag letar efter ett band som har gjort en inspelning och behöver hjälp med mix av materialet! Hör gärna av er till mig så diskuterar vi vidare för ett eventuellt samarbete! Självklart gör jag detta gratis för att utvecklas som mixare, och ni behöver inte på något sätt använda mixen om ni inte gillar slutresultatet.

Här finns lite låtar med mitt eget band som jag mixat. Detta är replokalsinspelningar, så ni behöver inte ha spelat in i någon dyr, fancy studio, då misstänker jag att ni även hade använt er av en dyr, fancy mixtekniker! :-)

http://www.facebook.com/pages/Bella-deBosc...41411226?ref=ts

Vi hörs!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Låter riktigt bra om låtarna. Väl proddade och låter mycket proffsigt. Kollade igenom din förra tråd innan och vad "Hägglund" pratar om kan jag inte förstå. Hoppas han inte kommer här och stökar igen.

Nog pratat om det.

Nu har jag inga låtar som inte är mixade och som jag skulle vilja ha hjälp med, men någon dag kanske jag kommer och besöker denna tråden och behöver din hjälp 😉

Du kan ju checka in mitt band på http://www.myspace.com/philandhicsliches och lyssna på mina mixar. Nu vet jag att myspace inte håller måttet med ljudkvalitén riktigt, men säg gärna vad du tycker.

Också spelat in i replokalen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har tänkt på det ett tag men inte fått tummen ur men jag har tänkt att posta en låt från min studio, för er alla att mixa. Ska se om jag får tummen ur

nästa vecka. Låten finns på min hemsida www.studiohaga.net --> Adventures fail - Broken., som tillhör mitt gamla band.

Någon som vet något bra ställe man kan ladda upp projektet på?? förlåt om jag hijackade din tråd 😉

Redigerat av crillemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Låter riktigt bra om låtarna. Väl proddade och låter mycket proffsigt. Kollade igenom din förra tråd innan och vad "Hägglund" pratar om kan jag inte förstå. Hoppas han inte kommer här och stökar igen.

Nog pratat om det.

Nu har jag inga låtar som inte är mixade och som jag skulle vilja ha hjälp med, men någon dag kanske jag kommer och besöker denna tråden och behöver din hjälp 😉

Du kan ju checka in mitt band på http://www.myspace.com/philandhicsliches och lyssna på mina mixar. Nu vet jag att myspace inte håller måttet med ljudkvalitén riktigt, men säg gärna vad du tycker.

Också spelat in i replokalen.

Tackar för kommentarerna! Lyssnar på era låtar nu. Gillar det! Hade varit kul att få mixa en av era låtar framöver. Så hojta gärna när ni har nåt nytt på gång!

(Misstänker att du slängt runt två bokstäver i länken. Jag lyssnar på låtar på http://www.myspace.com/philandhiscliches)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har tänkt på det ett tag men inte fått tummen ur men jag har tänkt att posta en låt från min studio, för er alla att mixa. Ska se om jag får tummen ur

nästa vecka. Låten finns på min hemsida www.studiohaga.net --> Adventures fail - Broken., som tillhör mitt gamla band.

Någon som vet något bra ställe man kan ladda upp projektet på?? förlåt om jag hijackade din tråd 😉

Hade varit kul att kolla lite på det projektet, även om jag helst mixar nåt som inte är mixat tidigare. Blir lätt att man bara jämför med den tidigare mixen.

Tyvärr vet jag inget bra ställe att lägga upp stora projekt på, men jag tar inte illa upp för din hijacking! ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hägglund (oregistrerad)
Låter riktigt bra om låtarna. Väl proddade och låter mycket proffsigt. Kollade igenom din förra tråd innan och vad "Hägglund" pratar om kan jag inte förstå. Hoppas han inte kommer här och stökar igen.

Varför tar du upp det i den här tråden då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...