spaceman Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 "Skivbolagen har kommit i gĂ„ng med att skapa konstgjorda grupper igen â sammansatta av skivbolagsfolk snarare Ă€n unga mĂ€nniskor som drömmer om att spela tillsammans." citat frĂ„n DN idag. Och sĂ„ verkar det vara. Bra eller dĂ„ligt vet jag inte, men det kĂ€nns lite ja, ja. Love Generations första hit ligger hitmakaren Red& One bakom. Mer info: http://www.dn.se/kultur-noje/musik/produce...ation-1.1070702
Pmm Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 "Skivbolagen har kommit i gĂ„ng med att skapa konstgjorda grupper igen â sammansatta av skivbolagsfolk snarare Ă€n unga mĂ€nniskor som drömmer om att spela tillsammans." citat frĂ„n DN idag. Och sĂ„ verkar det vara. Bra eller dĂ„ligt vet jag inte, men det kĂ€nns lite ja, ja. Love Generations första hit ligger hitmakaren Red& One bakom. Mer info: http://www.dn.se/kultur-noje/musik/produce...ation-1.1070702 Det kanske behövs konstgjorda grupper för att producenter som Red & One ska nĂ„ ut med sin musik.... SĂ€g att du har en massa bra lĂ„tar pĂ„ lager och britney spears Ă€r pĂ„ rehab och madonnas senaste album gick till andra producenter dĂ„ Ă€r d smart att starta nĂ„got nytt,, Bra tycker jag!!
axeman Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 "Skivbolagen har kommit i gĂ„ng med att skapa konstgjorda grupper igen â sammansatta av skivbolagsfolk snarare Ă€n unga mĂ€nniskor som drömmer om att spela tillsammans." citat frĂ„n DN idag. Unga mĂ€nniskor som drömmer om att spela tillsammans Ă€r idag sĂ„ lata sĂ„ alla vill att ett projekt ska hoppa upp och bita dom i arslet. Ett riktigt fĂ„tal som faktiskt orkar sig pĂ„ att kĂ€mpa sig fram till en artistkarriĂ€r.
Dingbats Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Unga mÀnniskor som drömmer om att spela tillsammans Àr idag sÄ lata sÄ alla vill att ett projekt ska hoppa upp och bita dom i arslet. Ett riktigt fÄtal som faktiskt orkar sig pÄ att kÀmpa sig fram till en artistkarriÀr. Jag tror inte att dussinrockerwannabes och den hÀr typen av artister har sÄ mycket gemensamt faktiskt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.