Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

för singer-songwriter projekt, eller rockbandsliknande projekt...

det kÀnns som om man fÄr mer valuta för pengarna om man köper hela KOMPLETE 6 paketet istÀllet för EZ/Addictive...

och det ser ut som om allt man behöver för att spela in en skiva finns i KOMPLETE 6 (förutom en gitarr, dÄ...).

Tack för alla tankar!

Annons
Postat

EZDrummer Àr ju annars bÄde billigt och riktigt bra och lÀttjobbat. SjÀlv kör jag DrumCore i gratisversion pga att jag köpt sÄ mycket andra program pÄ sistone att jag inte hade rÄd med annat: http://www.drumcore.com/TemplateMain.aspx?contentId=65 Men nu nÀr jag börjat jobba med DrumCore mÀrker jag att det Àr riktigt trevligt, Àven i den rejÀlt nedbantade gratisvarianten. Men om du behöver de andra programmen som ingÄr i Komplete 6 kan det ju vara vettigt, tÀnker jag...

Postat (redigerat)

Om du köper Komplete sĂ„ fĂ„r du Kontakt och dĂ„ kan du köpa till de billiga NI Abbey Road-trumseten som sopar mattan med allt i trumvĂ€g. 😆 Om du inte ska spela in metal dvs.

Redigerat av Rabieshund
Postat (redigerat)
Om du köper Komplete sĂ„ fĂ„r du Kontakt och dĂ„ kan du köpa till de billiga NI Abbey Road-trumseten som sopar mattan med allt i trumvĂ€g. 😛 Om du inte ska spela in metal dvs.

Man kan köra Abbey Road i deras Kontakt Player 4 som Àr gratis !

Abbey Road kostar 99 leksakspengar enligt deras sida.

Redigerat av Audiorent
Postat

Sant! Fast jag tycker att fullversionen av Kontakt Ă€r bland det vĂ€rdaste man kan köpa i pluggvĂ€g! 🙂 MĂ„nga kanonbra samplingsbibliotek krĂ€ver fullversionen.

• 2 mĂ„nader senare...
Postat

Tack för sharing.Fantastic post. BokmÀrkt denna webbplats och skickas den till nÄgra vÀnner, var ditt inlÀgg sÄ bra, fortsÀtt med det.

• 2 veckor senare...
Ove (oregistrerad)
Postat

Jag undrar vad ni tycker om sd 2.0? Jag trummar ogÀrna. finns det fÀrdigt att tillgÄ?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.