Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

för singer-songwriter projekt, eller rockbandsliknande projekt...

det känns som om man får mer valuta för pengarna om man köper hela KOMPLETE 6 paketet istället för EZ/Addictive...

och det ser ut som om allt man behöver för att spela in en skiva finns i KOMPLETE 6 (förutom en gitarr, då...).

Tack för alla tankar!

Annons
Posted

EZDrummer är ju annars både billigt och riktigt bra och lättjobbat. Själv kör jag DrumCore i gratisversion pga att jag köpt så mycket andra program på sistone att jag inte hade råd med annat: http://www.drumcore.com/TemplateMain.aspx?contentId=65 Men nu när jag börjat jobba med DrumCore märker jag att det är riktigt trevligt, även i den rejält nedbantade gratisvarianten. Men om du behöver de andra programmen som ingår i Komplete 6 kan det ju vara vettigt, tänker jag...

Posted (edited)

Om du köper Komplete så får du Kontakt och då kan du köpa till de billiga NI Abbey Road-trumseten som sopar mattan med allt i trumväg. 😆 Om du inte ska spela in metal dvs.

Edited by Rabieshund
Posted (edited)
Om du köper Komplete så får du Kontakt och då kan du köpa till de billiga NI Abbey Road-trumseten som sopar mattan med allt i trumväg. 😛 Om du inte ska spela in metal dvs.

Man kan köra Abbey Road i deras Kontakt Player 4 som är gratis !

Abbey Road kostar 99 leksakspengar enligt deras sida.

Edited by Audiorent
Posted

Sant! Fast jag tycker att fullversionen av Kontakt är bland det värdaste man kan köpa i pluggväg! 🙂 Många kanonbra samplingsbibliotek kräver fullversionen.

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
Posted

Jag undrar vad ni tycker om sd 2.0? Jag trummar ogärna. finns det färdigt att tillgå?