Jump to content
Annons

Cloud

Cloud (oregistrerad)

Recommended Posts

Cloud (oregistrerad)
Postat

hej!!!

heter dÄ anton Ä e 15 Är.

musiken jag sysslar me under namnet Cloud kan vÀl beskrivas som elektronicapop, oftast försedd med gitarrer.

Spelar Àven gitarr i poesipostpoprockbandet "100% Cotton Underwear".

tyngsta influensen Àr U2. annat ja lyssnar mycket pÄ Àr:

aphex twin, strokes, beatles, daft punk, smiths, moby Ă„ sophie rimheden.

Annons
Postat

Hej och vĂ€lkommen till forumen! Hoppas att du kommer trivas hĂ€r! (Tror att du sĂ€nkte medelĂ„ldern ett par Ă„r 😄 )

Postat

Tjena!

Jag ser att vi har rĂ€tt sĂ„ lika intresse vad gĂ€ller musikstilar 😄 Jag lyssnar sjĂ€lv mycket pĂ„ Aphex Twin, Daft Punk och electronica i stil med Anthony Rother och Andreas Tilliander. Brukar ocksĂ„ leka fram lite electroinspirerade beats nu och dĂ„. Att vi har samma Ă„lder gör ju inte saken sĂ€mre 🙁

Postat

Tjolahopp!

Kul att det finns lite folk som diggar Aphex Twin hĂ€r. Trodde det mest var förkolnade Rock Björnar som regga sig pĂ„ detta forum 😄

Slanga upp nÄgon lÄt sen sÄ vi fÄr höra lite snurrig elektro.

Ha de bra!

Postat
PS

"förkolnade Rock Björnar"

kan nog Ă„xĂ„ krana Electro sĂ„ elbolaget jublar 🙁

😄

Haha 😄

Du tog vĂ€l inte Ă„t dig? 😄😛

Postat
Tjolahopp!

Kul att det finns lite folk som diggar Aphex Twin hĂ€r. Trodde det mest var förkolnade Rock Björnar som regga sig pĂ„ detta forum 😉

Ha de bra!

Hmmm..... Njee... det finns 22 Äriga syntare ocksÄ...

Cloud (oregistrerad)
Postat

jamen, sÄ fort ja fÄr nÄn stÀlle att slÀnga upp lÄtarna pÄ.

troligen kommer de att dyka upp pÄ www.samsson.se/anton om ett tag, men det finns inget alls dÀr nu, pga krÄngel me webbhotellet.

Postat
troligen kommer de att dyka upp pÄ www.samsson.se/anton om ett tag, men det finns inget alls dÀr nu, pga krÄngel me webbhotellet.

vilket webbhotell anvÀnder du ?

mvh.

kultur ambassaden 😉

Cloud (oregistrerad)
Postat (redigerat)

vet inte vilket webbhotell de e faktiskt, de e min farbror som har koll pÄ det. de e liksom en hemsida för hela min slÀkt, typ...

Redigerat av Cloud

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.