Guest Lunne Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Låtnamn: Life Grupp: Zoro&Rotbandet Genre: Reggae Låtlängd: 7.05 Inspelningsår: 2004 Format: mp3 Storlek: 9.7mb Status: färdig demo Låtlänk:Rotbandet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mannex Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Jag satte en 5:a bara för att Zoro alltid är mäktig. Ska lyssna noggrannare hemma i stereon.. 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mannex Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Jag kanske var lite snabb med 5:an med va fan... Zoro låter bra förstås, men mixen är lite spretig kan jag tycka (för hårt panorerade instrument kanske), och delvis blåset låter lite platt. Dubstycket och temposänkningen i slutet är lite kul, men inte 100% lyckat. För min del hade det varit roligare med en rewind och sen dubmix på låten a la 12'' / discomix. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lunne Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 (edited) Kul med en kommentar iallafall, gärna fler! mixningen kanske inte varit den mest omsorgsfulla, men sitter o mixar om dom nu Det här med rewind tycker jag själv e en inne grej som är lite tråkig, men fisst det kan va schysst ibland. här så hade vi lite ont om tid körde allt live o hoppades på det bästa. Ni som är i malmö de 4/2 missa oss inte på KB Edited January 19, 2005 by Lunne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts