Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Glaskatten (oregistrerad)
Postat
Låt inte denna tråden få någon personlig agenda.

Det där kunde du tagit PM glaset...

Nej för det stämde så bra in på Gilbert..

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Hur var det man skulle göra om man vill filtrera bort 2 användare så man slipper se deras inlägg i trådarna?

Postat

Go kväll gott folk! Ska lägga in en beställning på amazon nu. Väljer mellan Beyerdynamic DT 440 Premium, Beyerdynamic DTX 900 Trendline och AKG K240 Studio (Inte mkII). Vilken skulle ni välja, och kanske varför? Lutar mer åt AKG då de är de ända jag vet är bra och de enda jag hittar bra recensioner på.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Go kväll gott folk! Ska lägga in en beställning på amazon nu. Väljer mellan Beyerdynamic DT 440 Premium, Beyerdynamic DTX 900 Trendline och AKG K240 Studio (Inte mkII). Vilken skulle ni välja, och kanske varför? Lutar mer åt AKG då de är de ända jag vet är bra och de enda jag hittar bra recensioner på.

Varför inte DT-150 eller HD-600? Vad är det för fel på K240MKII jämfört med den gamla studioversionen?

Postat
Varför inte DT-150 eller HD-600? Vad är det för fel på K240MKII jämfört med den gamla studioversionen?

Inget fel på någon utav modellerna, bara att det kostar x antal dollar mer. MKII kostar ca 400 kronor mer, tycker ni att det är värt skillnaden?

K601 var också för dyr, men ATH-M50 skulle jag lätt ha råd med. Om ni valde mellan ATH-M50 och AKG K240, vilka tror ni ni hade valt? Jag har ej möjlighet att provlyssna då jag handlar online.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.