Jump to content
Annons

Kobojsarna - Burn it to the ground


iGnu

Recommended Posts

Tja!

Jag diggar faktiskt också låten! Älskar lead bas ljudet. Som någon nämnde tidigare var det riktigt fett att blanda punk med lite halv döds-electro stuk. Något jag ska försöka mig på i framtiden 😛

En annan sak någon nämnde var det där med rösten i fel tonläge. Jag tänkte på det också dem första 2 gångerna jag lyssnade. Men 2 gånger efter det var det något jag hade glömt och det lät fint!

Annars vette tusan om jag har något mer att komma med. Sitter på jobbet just nu och kan inte direkt börja maxa på i mina billiga harman/kardon speakers. Sen har jag ju inte direkt lyssnat sönder låten, men ska göra det så fort jag kommer hem! Med tiden hittar man säkert fler småsaker =)

Öeehm.. Ja? Fortsätt i denna genre. Det diggar jag som faen iaf! Lyssna in er på mer på "dödselectro" för mer inspiration!

/Fredrik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Fan. Låter växer efter varje lyssning. Precis som det ska vara.

Grym hemsida btw, riktigt proffsig och funktionabel, cool getup på er grabbar också.

Skulle kunna tänka mig att ge mig på att remixa den faktiskt. PMa om ni är intresserade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag lyssnat på den här låten en gång om dan (minst) sen ni postade den här tråden. Den är helt enkelt suverän! Jag går t.o.m och nynnar den på dagarna, och det händer inte ofta =)

Kul också att lyssna på era låtar på er hemsida där i alla fall jag tycker att man hör en mognad som heter duga. "Sång om ingenting" tyckte jag var lite ...barnslig.. (sorry), sen sker små små saker med varje låt. Med "Unbelivable" tog ni ett stort kliv framåt, och med dennna tar ni minst ett lika stort till! Börjar lukta fett breakthrough om ni fortsätter så här!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag lyssnat på den här låten en gång om dan (minst) sen ni postade den här tråden. Den är helt enkelt suverän! Jag går t.o.m och nynnar den på dagarna, och det händer inte ofta =)

Kul också att lyssna på era låtar på er hemsida där i alla fall jag tycker att man hör en mognad som heter duga. "Sång om ingenting" tyckte jag var lite ...barnslig.. (sorry), sen sker små små saker med varje låt. Med "Unbelivable" tog ni ett stort kliv framåt, och med dennna tar ni minst ett lika stort till! Börjar lukta fett breakthrough om ni fortsätter så här!

+1 !

Diggar "bas-lead-ljudet" i Unbelievable som inåt helskotta! ^^

Redigerat av philmeizter
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...