wetbo (oregistrerad) Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 Hej! Det har uppstått ett sjukt irriterande problem i mitt program Sony Acid 6.0 Jag ägnar mig åt att producera beats i programmet, så jag använder olika piano syntar osv. T.ex. Korg M1, Predator osv. Nu råkade jag dock komma åt nån knapp på mitt tangentbord. förmodligen något snabbkomando. som gjorde att det minimerade eller stängde ner min synt. dvs. att det inte är synlig men den ligger ändå under mitt midi spår i programmet. och man kan höra ljud när jag trycker på mitt externa midikeyboard. Min fråga är då hur jag får upp det igen så det blir synligt och så att jag kan scrolla igenom alla olika ljud osv.? sjukt störigt problem. känner mig sjukt handikappad utan den. Tack på förhand 😄 /Max
tordA Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 kan ha hamnat "bakom" slit ut panelerna; dra ut dom 6 punkterna på vänstra sida till egna fönster markera /avmarkera Soft Synt properties
wetbo (oregistrerad) Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 hur menar du med Slita ut panelerna?
tordA Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 "dra ut dom 6 punkterna på vänstra sida" så blir dom till ett eget fönster
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.