BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Steinberg har ju på sin hemsida en ftp där man kan ladda ner lite gamla versioner av cubaste,plugins osv. Frågan är bara, dom som ligger där? e de fria versioner eller måste jag köpa någon licens? jag har elicenser? hur funkar det? kan jag aktivera dom via internet och betala där?
Aggro69 Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 (redigerat) Om jag inte har helt fel så är det väl bara uppdateringar till utgångna produkter som ligger där? Mao måste du ha ex Cubase 2 installerat för att ha någon nytta av det du tankar ner till den sas. Samma sak med The Grand, det är ju bara uppdaterad .exe-fil och inga ljudbanker? Redigerat 30 januari 2010 av Aggro69
Claes Holmerup Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Stämmer - det är bara uppdateringar till sådant som man redan har licens på. Det finns vissa "legacy"-pluggar som man kan hämta, men jag har för mig att de brukar finnas med på installationsskivan också...
ONSatan Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 En notering kan vara att den Cubase SX 3 som ligger där (hela programmet) fungerar om du har licens på dongel för Cubase 5 (och säkert 4 med).
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.