JJMusik Postat 28 december 2009 Postat 28 december 2009 Jag hittade Focusrite Plugin suite och blev lite sugen. Ett gäng pluggar för 800:- Jag lyckas bara inte begripa vem som kan köpa och använda det? Focusrite är väldigt hemliga på sin hemsida - finns inte direkt någon säljarglöd Jag hittar dock på ett ställe: "The Focusrite Plugin Suite is currently only available for Saffire PRO 40, Liquid Saffire 56, and Saffire PRO 24 customers." Varför har då den svenska agenten en box för 795:- med pluggpaketet? Det verkar ju som att pluggarna följer med deras ljudkort och bara kan användas tillsammans med deras ljudkort??? Jag kan alltså inte köra Focusrite Plugin Suite med mitt M-audio-kort i Cubase 5??? Någon som vet? fattar ingenting
Hemmpe Postat 29 december 2009 Postat 29 december 2009 Hej hulan! Jag har Saffire Pro 40 dom menar nog att vst pluggarna bara följer med ljudkorten .. för det är vanliga vst pluggar .inga konstigheter . bara att köpa dom och installera ,sen gå in på saffire och regestrera dom . Saffire har väll inte hafft dom till försäljning utanför ljudkorts försäljningen het enkelt . mvh Hemmpe
JJMusik Postat 29 december 2009 Trådstartare Postat 29 december 2009 hmm okej, är de något att ha dessa pluggar?
Hemmpe Postat 29 december 2009 Postat 29 december 2009 Ärligt talat så vet jag inte . Har installerat dom men inte använt dom . 😎 Kör med Liquid mixen, men får väll ta och testa dom. Hemmpe
DieHard (oregistrerad) Postat 29 december 2009 Postat 29 december 2009 Fick med för länge sen mindre snålversioner från musiktidning och visst lät dem bra då tyckte jag i alla fall.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.