Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej. Dels har jag en Ibanez PR1440 som har ett konstigt stall jag inte riktigt kan förstå tillverkaren på, och ännu mindre hitta reservdelar till. Har några foton dels på stallet men även på den trasiga delen ifall någon kan tipsa om inköpsställe? Eller är det stallbyte som gäller?

Såhär ser stallet ut:

post-23106-1261845265_thumb.jpg

Trasiga delen:

post-23106-1261845277_thumb.jpg

Sen har jag även en Ibanez musician som saknar den bakersta delen till stallet, den som ska hålla fast strängarna. Som synes sitter det ngt annat idag som inte är så snyggt som jag skulle vilja ersätta med nåt som är korrekt. Söker tips även på inköpsställe för detta.

post-23106-1261845290_thumb.jpg

Tacksam för hjälp.

Annons
Postat
www.gitarrdelar.se har mycket och kanske det du behöver.
Postat

Hittar du inga delar så skicka ett meddelande till mig så kanske jag orkar gå igenom en hel påse med div skruvar o reservdelar till alla möjliga gitarrer.

Kolin

Postat

Ååh,massa svar, man tackar man tackar.

Gitarrdelar.se har jag kollat på tidigare utan att riktigt hitta, iallafall inte översta delen, GMF tyckte jag mig inte heller hitta ngt på (kanske mitt eget fel).

Ska kolla crafton senare men Kolin får gärna gräva i låddorna om tid finns över 🙁

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.