Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Jag är inne på thomann och tänkte beställa en DIGIDESIGN MBOX 2 MINI, men jag jobbar i Vegas 9.0 och undrar ifall det ljudkortet fungerar bra till det programmet, är det någon som vet?

Tacksam för snabbt svar!! 😮

Annons
Posted

Eftersom Digidesign erbjuder en ASIO-drivrutin till sina Mboxar så är det inga problem alls. Öppna inställningarna i Vegas, välj ASIO-drivrutinen som ljudkortsval och kör på.

Posted
Eftersom Digidesign erbjuder en ASIO-drivrutin till sina Mboxar så är det inga problem alls. Öppna inställningarna i Vegas, välj ASIO-drivrutinen som ljudkortsval och kör på.

Okej, tack för ditt svar.. Jag har nämligen hört att det inte skulle fungera, men du är hundra på det ? 😮

Posted
Okej, tack för ditt svar.. Jag har nämligen hört att det inte skulle fungera, men du är hundra på det ? 🙂

Den där frågan vänder jag på, varför skulle det inte fungera? Antingen fungerar Mboxen med din dator eller så gör den inte det.

Jag är 100% säker på att Vegas fungerar perfekt med ljudkort som har antingen WDM- eller ASIO-drivrutin, och Mbox har båda möjligheterna. Så alla ljudkort som fungerar med din dator (vilket är en helt annan fråga) kommer också att fungera med Vegas.