Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej!

Min favoritkeyboardkille GIGAN har fullt upp dessutom jobbar han redan med en av mina lÄtar och nu söker jag nÄn lirare som kan hjÀlpa mig med lite moogspel Wourlitzers ala Sweet etc!?

Pm:a om ni kan och Àr sugen...kommer en refrÀng att jobba med pÄ stört dÄ!

/aROCKER

Exakt samma situation igen!

Sist hjÀlpte laxlaxlax mig och det vart helgrymt (resultat ute snart) sÄ han fÄr gÀrna lÀgga igen, lÀgger ÀndÄ ut en förfrÄgan ifall han inte nappar. "Ska ut med" en CD-singel innan jul som jag skickar runt till kompisar som en Ärlig tradition och denna gÄng sÄ blir det 3 lÄtar.

SÄ...har du koll pÄ 70-talsstuket som Sweet, City boy & andra grupper lirade sÄ vore jag tacksam för hjÀlp.

Redigerat av aROCKER
Annons
Postat

LÄter bra, Àr i ett stim nu sÄ jag har 4-5 lÄtar som jag kör paralellt...behöver en lirare som Àr helt inne i vad Sweet, Genisis, Pink Floyd mm gjorde osv !

GIGAN har gjort ett toppjobb och lÄten som jag kommer att dela med mig av snart Àr skön, bara min insats kan förstöra det men vi har haft riktigt kul!

SÄklart Àr Sixties med ocksÄ...luktar whiskey...Ànda in i barnrummet!

Snart fÄr vi farbröder, varva ner!

Tack sÄ lÀnge!

• 1 mĂ„nad senare...
Postat
Hej!

Min favoritkeyboardkille GIGAN har fullt upp dessutom jobbar han redan med en av mina lÄtar och nu söker jag nÄn lirare som kan hjÀlpa mig med lite moogspel Wourlitzers ala Sweet etc!?

Pm:a om ni kan och Àr sugen...kommer en refrÀng att jobba med pÄ stört dÄ!

/aROCKER

Exakt samma situation igen!

Sist hjÀlpte laxlaxlax mig och det vart helgrymt (resultat ute snart) sÄ han fÄr gÀrna lÀgga igen, lÀgger ÀndÄ ut en förfrÄgan ifall han inte nappar. "Ska ut med" en CD-singel innan jul som jag skickar runt till kompisar som en Ärlig tradition och denna gÄng sÄ blir det 3 lÄtar.

SÄ...har du koll pÄ 70-talsstuket som Sweet, City boy & andra grupper lirade sÄ vore jag tacksamm för hjÀlp.

Tror jag mÄste "bumpa" till den ocksÄ!

Postat

ska det vara nÄn bas pÄ denna sweet lÄt?

Postat
ska det vara nÄn bas pÄ denna sweet lÄt?

Tjenamoss!

Ligger en redan dĂ€r av gitarristen, annars hade jag hojtat till dig. 😛

Ska micka upp för trummor igen sĂ„ dĂ„ kommer dina spĂ„r ocksĂ„...mycket nu innan jul och jĂ€vlar vad Sara hoppar jĂ€mnfota av glĂ€dje nĂ€r jag "leker" i studion istĂ€llet för att ta hand om julĂ€renden! 🙂😆

Postat

synd, sweet lÀt ju kul. jag kanske skulle skicka min adress nÀr det blir dags för julklapps utdelning annars fÄr du maila lÄtar och omslag sÄ kan jag fixa det sjÀlv.

DieHard (oregistrerad)
Postat
Tjenamoss!

...mycket nu innan jul och jĂ€vlar vad Sara hoppar jĂ€mnfota av glĂ€dje nĂ€r jag "leker" i studion istĂ€llet för att ta hand om julĂ€renden! 😆😄

😉 FörstĂ„r inte varför. SĂ€g Ă„t henne att julen faktiskt Ă€r överskattad. Glöm inte slĂ€nga upp lĂ„ten sen nĂ€r den Ă€r klar.

Postat
synd, sweet lÀt ju kul. jag kanske skulle skicka min adress nÀr det blir dags för julklapps utdelning annars fÄr du maila lÄtar och omslag sÄ kan jag fixa det sjÀlv.

Klart du ska ha en julklapp, vi tar det via mail till helgen!

Jag har en annan rökare pÄ G ocksÄ, fÄ se vad som hinns med.

Postat
:rolleyes: FörstÄr inte varför. SÀg Ät henne att julen faktiskt Àr överskattad. Glöm inte slÀnga upp lÄten sen nÀr den Àr klar.

Suck, tĂ€nk om dom bara kunde slappna av, tvĂ„la in en, hĂ€lla upp en mumma och sedan se till att sĂ€ngen Ă€r nybĂ€ddad...sĂ„ blir julen en julefrid! â˜ș

LĂ„tarna kommer ut hĂ€r ocksĂ„, jodĂ„, det kommer att bli risk för aROCKER influensa pĂ„ forumet snart...en del vill ta vaccin mot det, andra Ă€r beredd att dö! 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.