Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hallå allihop..

Jag är nybörjare men ni kanske kan berätta för mig om Audio Technica ATH-M50 passar bra även som DJ lurar? Undrar dessutom om fördelar och nackdelar med spiralsladd (coiled) respektive rak sladd?

Någon som kan dela med sig av sin erfarenhet? Tackar på förhand!!

Annons
Postat

Det är i alla fall både bra och prisvärda lurar. 😛 Jag är ingen DJ, men det går i alla fall att vända lurarna utåt, som jag har för mig att DJ:s brukar vilja kunna...

En spiralkabel går sönder snabbare än en rak slad, på grund av att det är kraftigt ihopsnurrat - och sedan tänjs den ut och dras ihop hela tiden när man rör sig. Det är bekvämt med en spiralkabel, men den slits alltså mer än en rak och börjar spraka och ha sig. Hur länge den håller är svårare att svara på, eftersom det ju beror på hur mycket den används.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.