Jump to content
Annons

www.dv247.com ?


prototyp

Recommended Posts

Annons
Är dom att lita pĂ„?

allt Àr ju sÄ OTROLIGT billigt liksom!

Jag bestĂ€llde sonar 8 dĂ€r för 3 veckor sedan. De var otroligt snabba med leverans. T.ex. 3 h efter att bestĂ€llt hade ordern status "skickad" och 4 dar efter kom den till norrland 😉

SÄ till mig gav dom ett mkt seriöst intryck.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

rankey (oregistrerad)

Grymt bra service.

Jag bestÀllde senast en udda vara som inte fanns inne. Det skulle ta tvÄ veckor innan de kunde fÄ in ett lass frÄn leverantören. Dessutom skulle jag resa bort nÄgra veckor under tiden och bad dem skicka den senare sÄ att jag kunde fÄ det precis pÄ hemkomstdagen.

Inga problem sa de. Mailet besvarades inom en timme.

Det som dock var intressant, var att de ringde personligen upp mig och frÄgade nÄgra dagar innan avsÀndelse, om allt Àr vÀl, och att resan gÄr som planerat och jag kommer komma hem det tÀnkta datumet och kan ta emot paketet. Mkt bra initiativ av dem tycker jag!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

BestÀllde nyligen ocksÄ dÀrifrÄn. Gick geschwint sÄ jag har inget att klaga pÄ. Förutom att grejjorna kom i jordens största paket.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Köte ett Lexicon I-ONIX U42S för nÄgon vecka sedan av dom. Snabb leverans osv.

Dock, mitt serienummer var typ 00000026 vilket kÀnns vÀldigt lÄgt för att vara en ny produkt??!

OBS! TÀnk pÄ att kontakten Àr Engelsk (klipp av och sÀtt dit en vanlig).

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...