Jump to content
Annons

MI7 har gått i konkurs

Recommended Posts

alfonz (oregistrerad)
Postat

Enligt en artikel från www.sr.se (22/9) gick MI7 i konkurs i somras

http://www.sr.se/sida/Artikel.aspx?Program...artikel=3117037

Jättetrist. Deras hemsida och forum ligger nere. Upptäckte detta av en slump då jag skulle få tag på deras support pga mitt cubase5 som håller på att krångla. Förmodar att detta innebär att man blir tvungen att kontakta engelsk-språkig support i fortsättningen.

Konstigt att ingen har nämnt detta tidigare

Annons
Postat
Enligt en artikel från www.sr.se (22/9) gick MI7 i konkurs i somras

http://www.sr.se/sida/Artikel.aspx?Program...artikel=3117037

Jättetrist. Deras hemsida och forum ligger nere. Upptäckte detta av en slump då jag skulle få tag på deras support pga mitt cubase5 som håller på att krångla. Förmodar att detta innebär att man blir tvungen att kontakta engelsk-språkig support i fortsättningen.

Konstigt att ingen har nämnt detta tidigare

Suck! Jag har också problem med mitt Cubase 5.. fick iofs svar 24/9 senast men om dom har konkat nu så lär man väl inte få mer hjälp av dom :rolleyes:

DieHard (oregistrerad)
Postat

Det här var nyheter för mig också.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Det här var nyheter för mig också.

Ska vi göra ett kors i taket?

Var det det du ville ha sagt? 😕

Redigerat av Analogfreak
alfonz (oregistrerad)
Postat
Suck! Jag har också problem med mitt Cubase 5.. fick iofs svar 24/9 senast men om dom har konkat nu så lär man väl inte få mer hjälp av dom 😄

Jaså! De konkade ju som sagt redan i somras men då kanske det går att få support från dem fortfarande! Vore så skönt att slippa formulera sig på sin värdelösa engelska!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.