Micke H Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Eller om du står över min chef i rangordningen, min chefs tunga.
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Är det verkligen skönt att bli slickad i röven?
SadamJR Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Är det verkligen skönt att bli slickad i röven? Förstår du verkligen inte vad jag menar?
Pico Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Kan inte det här mötet sluta snart... 😕 Det kan, men vill inte!
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Förstår du verkligen inte vad jag menar? Hade inte någonting med dig att göra, det var mer en fundering om uttrycket "rövslickare"...
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Kan inte det här mötet sluta snart... 😕 GOTES CHEF! GOTES CHEEEEEF!!! GOTE CHATTAR! HALLÅ, GOTE CHATTAR MITT UNDER MÖTET! HÖR DU DET, GOTES CHEF? HALLÅÅÅÅÅÅÅ
Gote Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 GOTES CHEF! GOTES CHEEEEEF!!!GOTE CHATTAR! HALLÅ, GOTE CHATTAR MITT UNDER MÖTET! HÖR DU DET, GOTES CHEF? HALLÅÅÅÅÅÅÅ Shhh! Väck honom inte! 😕
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Tur för dig, annars hade chefen dödat ihjäl dig när han/hon kom på dig 😕
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 FAAAAAN! jag har inte sökt nåt jobb idag heller. SKÄRP MIG!
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Ganska trött på det om man säger så... 😕 Jobb är per definition jobbigt, vi får starta en revolution istället. Vad äre du jobbar med?
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Han kom på dig? 😕 Som väl är går det tvätta bort. Kan bli jobbigare att bli av med minnena dock, men man kan alltid hoppas på demensen.
Gote Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Som väl är går det tvätta bort. Kan bli jobbigare att bli av med minnena dock, men man kan alltid hoppas på demensen. Annars kan man ju vända det till en positiv upplevelse.
Gote Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Jobb är per definition jobbigt, vi får starta en revolution istället. Vad äre du jobbar med? Jag skriver manualer. Och nej, det är inte så glamoröst som det låter. 😕
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Annars kan man ju vända det till en positiv upplevelse. Varför förvandlades du precis till Mr Garrison i mitt huvud? 😕
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Jag skriver manualer. Och nej, det är inte så glamoröst som det låter. 😕 Haha, fan vad coolt. "RTFM!" "Shut up, I fucking wrote it"
Recommended Posts