Jump to content
Annons

Fredags-mys!


Carl_B

Recommended Posts

Annons

Hämta ut mitt nya körkort 🙂 (behöver inte C+D längre)

Lägga på några spår på våran ( SulkSteel ) symfåniska svit:

AFWNF 1-6 ( A Funeral With No Friends )

skriva en upload sida för våra musik project på våran site...

dammsuga, skura toaletterna... 😠

och andra roliga saker 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore gött med lite pilsner, men ekonomin är inte på topp..  🙂

kolla in denna snubbens hemsida  (hur skön som helst)  😕  😮

Pilsner ska ja ha ikväll iaf 😄

glömde du möjligtvis länk?

länk uppe 🙂

jag får väl nöja mig med 3.5:or på från ica Maxi 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore gött med lite pilsner, men ekonomin är inte på topp..  🙂

kolla in denna snubbens hemsida  (hur skön som helst)  😕  😮

Pilsner ska ja ha ikväll iaf 😄

glömde du möjligtvis länk?

länk uppe 🙂

jag får väl nöja mig med 3.5:or på från ica Maxi 🙂

haha... köp norrlands guld eller lapinkulta då! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag känner mig själv rätt blir det en ganska lugn afton. Har slitit som faen i veckan (tio timmar i parkeringshuset i Mörby och göra marknadsundersökning, kallt som faen; snickra dörrar fr. kl. 6 på morgonen två dagar i rad).

Å andra sidan kanske någon bekant får för sig att jag ska med och göra nåt improduktivt så ev. alkohol och valfritt nöje.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att dra ut i gbg är aldrig fel ... ikväll kanske fest på skolan... imorrn blir det väl sticky fingers! ... där har man alltid kul .... sen på söndag när träkepsen sitter på får man väl ta tag i pluggandet till tentorna...

Ha det härligt i helgen allihopa! ..

Link to comment
Dela på andra sajter

Förmodligen inte ett jota. Datorn FL studio kanske eller min ps2:a och en coca cola. Fick WRC 3 igår!!! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska fortsätta att svära och skrika åt saker. Jag kallade just tanten i växeln till umeå kommun för **** för att jag inte fick tala med den jag ville då den personen har telefontid. Jag får alltså ringa igen på Måndag och då är det för sent. Åh, jag har en sån bra dag. Hoppas att jag dör.

😎

trist o höra...

rätt åt den gamle kärringen iofs... på henne bara! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

imorrn ska alkoholen flöda i Falun. 😎

jag trodde falun hadde ett fast flödeschema vad det gällde alkoholen, eller har dom infört ransonering denna månad ? 😎

🙂

Nu drar ja ut o pimplar öl iaf! Hade! 😄

Redigerat av Carl_B
Link to comment
Dela på andra sajter

Grahn: Jag kan säga efter att ha hårdlirat spelet i 5 timmar sträck på fredagseftermiddagen är jag mäckta tagen! Bästa rallyspelet på ps2. WRC2 blir helt överkört. Fysiken är bättre, känslan, bilarna och förarna(Dock färre än i tvåan), deras rörelser i bilen är mycket bra animerade. Underbart när det går illa övermållinjen och kartläsaren bankar blocket mot panelen 😎 Gillar man rally men är detta spel en helt klar vinnare. Speciellt kul är Extreme bilarna som går faen så fort! Rekomenderar det varmt.

Citroen ÄGER IMO!!!

Redigerat av L.C
Link to comment
Dela på andra sajter

Grahn: Jag kan säga efter att ha hårdlirat spelet i 5 timmar sträck på fredagseftermiddagen är jag mäckta tagen! Bästa rallyspelet på ps2. WRC2 blir helt överkört. Fysiken är bättre, känslan, bilarna och förarna(Dock färre än i tvåan), deras rörelser i bilen är mycket bra animerade. Underbart när det går illa övermållinjen och kartläsaren bankar blocket mot panelen 😎 Gillar man rally men är detta spel en helt klar vinnare. Speciellt kul är Extreme bilarna som går faen så fort! Rekomenderar det varmt.

Citroen ÄGER IMO!!!

Ja det var det jag misstänkte. NUUUUU måste jag åka och köpa en PS2 oxå...

Gottigott.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och spelar Macrae 3 på (musik)datorn nu. Ganska roligt men inte tillräckligt...

Ska formatera skitdatorn och handla en PS2 för spelen.

Är det värt att köpa den nya PS2an? Den gråsilvriga?

(Oj nu börjar det låta som gamerforum...sorry........)

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Gamerforum kvittar. Det är ett off-topic forum. 😎

Mcrae 3 😲 . har lirat det på xbox, ps2 och dator. Inte på långa vägar så bra som WRC 3.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...