secure Postat 26 augusti 2009 Postat 26 augusti 2009 (redigerat) Tänkte inhandla en Sub till mina aktiva monitorer (M-Audio i 2000kr klassen med 5" bas). Har ett Lexicon Omega ljudkort. Kommer det låta bra och hur ska det kopplas i så fall? 😏 Hoppas ni kan hjälpa mig! Redigerat 27 augusti 2009 av secure
Gilbert Postat 28 augusti 2009 Postat 28 augusti 2009 Hur det kommer låta beror nästa helt och hållet på ditt rum och hur du placerar högtalarna. Subben kopplas in mellan ljudkort/mixer (ljudkälla) och satelliterna så subben tar hand om den lägsta basen och skickar vidare resten till satelliterna.
secure Postat 28 augusti 2009 Trådstartare Postat 28 augusti 2009 Hur det kommer låta beror nästa helt och hållet på ditt rum och hur du placerar högtalarna. Subben kopplas in mellan ljudkort/mixer (ljudkälla) och satelliterna så subben tar hand om den lägsta basen och skickar vidare resten till satelliterna. då förstår jag 😮 tackar så mycket!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.