Jump to content
Annons

www.snowfish.com


snowfish (oregistrerad)

Recommended Posts

snowfish (oregistrerad)

Dags att prova nya siten www.snowfish.com

Du skapar din privata, artist eller bandprofil, laddar upp videos, låtar, bilder eller en startar en blogg.

Varje gång någon lyssnar, tittar eller läser så tjänar du som rättighetsägare pengar. Alla annonsintäkter

delas 50/50 mellan siten och användaren. Ju mer du sprider dina media genom Snowfish ju mer intäkter.

Se till att lägga upp en profil omgående...

CREATE - POST - GET PAID!

SIGN UP TODAY!

Snowfish.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Redan där.

Jag lyssnade på ett föredrag om affärsutveckling och upphovsrätt som Ludvig höll i våras. Han gav ett kunnigt och seriöst intryck. Och så gjorde han ju lite reklam för sajten.

Men det är naturligtvis ytterligare en sajt man *måste* lägga upp sin musik på ...

Edit: Tillägg

Redigerat av Assar
Link to comment
Dela på andra sajter

Dags att prova nya siten www.snowfish.com

Du skapar din privata, artist eller bandprofil, laddar upp videos, låtar, bilder eller en startar en blogg.

Varje gång någon lyssnar, tittar eller läser så tjänar du som rättighetsägare pengar. Alla annonsintäkter

delas 50/50 mellan siten och användaren. Ju mer du sprider dina media genom Snowfish ju mer intäkter.

Se till att lägga upp en profil omgående...

CREATE - POST - GET PAID!

SIGN UP TODAY!

Snowfish.com

jag föredrar Ubetoo där jag redan är medlem. exakt samma grej som er snowfish,

Link to comment
Dela på andra sajter

eh å jag blir anklagad för att göra reklam när jag skriver om en annan sajt, som om det där INTE ÄR det å dessutom gjord av företaget sig självt??

När en användare kallar sig "Snowfish" och gör reklam för Snowfish så får man väl betrakta det som öppna kort.

Så länge det är öppna kort är det väl okej?

Link to comment
Dela på andra sajter

Flera miljoner. Jag svär! 😱

Oh shit! Hur kunde jag bomma det? *laddar upp med blixtens hastighet*

😮

Well, mer allvarligt så tycker jag det är, som redan sagt, helt ok när det öppna kort. Det är ju ett musik- OCH sajttips...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...