Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Min brorsa tappade och pajade hans kompis ac-kabel (den del som man stoppar in i macen) sÄ Àr det nÄn som vet vart man kan köpa en ny sÄn eller bara en hane sÄ man kan löda?

Annons
Postat

Ser macars strömkabel annorlunda ut Àn andra? Eller Àr det inte en vanlig strömkabel du menar?

Ifall det Àr en helt vanlig nÀtsladd finns det vÀl lite överallt...

Postat
Ser macars strömkabel annorlunda ut Àn andra? Eller Àr det inte en vanlig strömkabel du menar?

Ifall det Àr en helt vanlig nÀtsladd finns det vÀl lite överallt...

AssÄ det Àr en elkabel, sen kommer en transformator (eller vad det nu heter) och sen kommer kabeln som han har förstört som man pluggar in i datorn. Jag kollade pÄ nÄgra pÄ webben och appels hemsida men vi hitta inget.

Postat

Denna kabel ska du kunna bestĂ€lla frĂ„n en auktoriserad Apple-ÅF. Exempelvis Macforum eller Macoteket, men Ă€ven vissa musikaffĂ€rer kan fĂ„ fram dem. Jag lĂ„ter dig gissa vilka butiker jag menar...

Postat
...Men Àven vissa musikaffÀrer kan fÄ fram dem. Jag lÄter dig gissa vilka butiker jag menar...

🙂 ..aha..MUSIKBÖRSEN... 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.