Noswas Postat 26 juli 2009 Postat 26 juli 2009 En sak som jag gått och tänkt på ett tag är om man kan färga Kanalerna i mixern manuellt 🙂 Att de får vissa färger beroende på vad man länkar till kanalen/kanalerna vet jag men jag har aldrig sett en manuell funktion för det. Är det helt enkelt så att Image Line har glömt bort det 🙂 ?
EmKay Postat 27 juli 2009 Postat 27 juli 2009 Nä. Easy peasy. Högerklick > Rename > klicka på färgrutan och ändra färg.
Noswas Postat 2 augusti 2009 Trådstartare Postat 2 augusti 2009 Nä.Easy peasy. Högerklick > Rename > klicka på färgrutan och ändra färg. ja titta. det har jag inte sett förut, användbart användbart. tackar 😄
EmKay Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 Mycket. Jag färglägger alla mina ljud, mixerkanaler och patterns så jag har koll på var trummor, pads, leads och övrig ligger.
Warpfuz Postat 23 september 2009 Postat 23 september 2009 Färgerna är mycket användbart, om man i huvudet har ett system för vilken sak som har vilken färg. Symbolerna kan annars fungera bra om man vill strikt köra med samma färg.
EmKay Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Nackdelen med symbolerna är att de är så jädra små så man ser inte skillnad på en hängpuka och en violin om man inte kör 480x320 upplösning på skärmen å det är inte heller snyggt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.