DieHard (oregistrerad) Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 Någon som har koll på priserna i Stockholm, någon som är billigare, eller någon som är dyrare som man bör undvika? Behöver slipa om banden på guran.
Burnie Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 (redigerat) Någon som har koll på priserna i Stockholm, någon som är billigare, eller någon som är dyrare som man bör undvika? Behöver slipa om banden på guran. Gitarrteknikerna på JAM (Roslagsgatan 14) är jävligt duktiga, seriösa yrkesmän. Priserna är väl ungefär lika i hela stan, sen har du ju legenden Paul Guy på Södermalm (Katarina Bangata 65) http://www.guyguitars.com/sv/Reparationer/setup.html Mvh Björn Redigerat 24 juni 2009 av Burnie
DieHard (oregistrerad) Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 Tack för det, Burnie. Misstänkte väl att det är ungefärliga priser men glömde fråga också om kvallen så bra att jag vet det med. Får väl ta och släpa med mig guran nån dag här under sommaren.
Burnie Postat 26 juni 2009 Postat 26 juni 2009 Tack för det, Burnie. Misstänkte väl att det är ungefärliga priser men glömde fråga också om kvallen så bra att jag vet det med. Får väl ta och släpa med mig guran nån dag här under sommaren. Allt flyter och allt ska dö, så jävla skönt "statement" Jag ler varje gång jag läser det 🙁 Mvh B
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.